Bedankt

We sturen de klant een online bevraging, waar we de gegevens van de installatie locatie verzamelen om een goede offerte te kunnen maken. De klant kan binnen 3 werkdagen een uitnodiging verwachten voor de bevraging. Wanneer we de informatie ontvangen, zullen we deze analyseren en binnen twee weken contact opnemen met de klant.

FAQ

Wat kan de klant verwachten na de offerteaanvraag?

Binnen maximaal 3 werkdagen ontvangt de klant per e-mail een uitnodiging voor het invullen van een online bevraging. In deze bevraging wordt de klant gevraagd om een aantal vragen te beantwoorden met betrekking tot hun thuissituatie, inclusief het sturen van een aantal foto’s. Deze informatie stelt ons in staat om een schatting te maken van wat er nodig is voor een complete installatie.

Hoe lang na de online bevraging kan de klant een offerte verwachten?

We nemen contact op met de klant binnen twee weken nadat we de ingevulde bevraging hebben ontvangen. In de meeste gevallen geven de resultaten van de bevraging op afstand ons voldoende informatie om een offerte op te stellen. In sommige gevallen hebben we aanvullende informatie nodig en plannen we een onderzoek ter plaatse.

Wat is een onderzoek ter plaatse?

Als de informatie van de online bevraging niet voldoende is voor deze specifieke situatie, plannen we een onderzoek ter plaatse. Dit betekent dat een technicus de installatielocatie bezoekt om een rapport op te stellen dat ons team kan analyseren zodat ze een gedetailleerde offerte kunnen maken. Dit is meestal nodig als de installatie extra grondwerk, extra externe apparatuur of ander extra werk vereist. Dit wordt uiteraard besproken met de klant.

Hoe lang duurt het volledige installatieproces?

Ervan uitgaande dat er geen onderzoek ter plaatse nodig is, duurt het tussen de twee en drie maanden tussen de eerste aanvraag en de installatie. Als er wel een onderzoek ter plaatse nodig is, voegt dit een paar weken toe aan het proces.

Wat als de online bevraging niet genoeg informatie geeft?

Als Blink na het bekijken van de online bevraging meer informatie nodig heeft, nemen ze contact op met de klant om een onderzoek ter plaatse in te plannen. Dit betekent dat een technicus de locatie van de installatie vooraf bezoekt en een rapport opstelt zodat Blink een offerte kan maken.